Politica de returnare

 

Doriți să schimbați sau să returnați un articol de bună calitate.

Aveți dreptul de a solicita un schimb sau returnare a mărfurilor în termen de 14 zile, dacă aceasta nu se potrivește după formă, dimensiuni, stil, culoare sau, din alte motive, nu poate fi utilizată în scopul pentru care a fost prevăzut, dacă nu este listată în Anexa nr. 2 la Decretul Guvernului nr. 1465 din 8 decembrie 2003.

Condiții pentru schimbul de mărfuri:

  • Au trecut mai puțin de 14 zile de la achiziționarea bunurilor.
  • Cumpărătorul nu este persoană juridică.
  • Există chitanță de numerar sau alt document care atestă faptul cumpărării;
  • Produsul nu a fost folosit, aspectul original este păstrat;
  • Produsul are ambalajul original complet nedeteriorat;
  • S-a păstrat setul complet de bunuri: accesorii, materiale consumabile, documentația de însoțire și software, iar ambalajul acestora nu a fost deteriorat;
  • Produsul nu a fost activat.
  • Pentru a returna sau a schimba bunul, trebuie să contactați departamentul de asistență pentru clienți la 079888104 și să aduceți de sine stătător bunurile la punctul de eliberare.

Lista produselor nealimentare de bună calitate care nu pot fi schimbate cu un produs similar este prezentată în Anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr.1465 din 8 decembrie 2003:

  1. Bijuterii (produse din metale prețioase cu pietre prețioase, din metale prețioase cu inserții din pietre semiprețioase și sintetice, pietre prețioase tăiate).
  2. Cusut si tricotaje (lenjerie de corp, lenjerie de pat, ciorapi).
  3. Articole de igiena personala (periute de dinti, piepteni, agrafe de par, bigudiuri, pensete, aparate de ras, aparate de ras electric si alte produse similare de igiena personala).
  4. Parfumuri și produse cosmetice.
  5. Produse textile (bumbac, in, lână, mătase și țesături sintetice, panglici, împletitură etc.).
  6. Produse prin cablu (sârme, cabluri, cabluri).
  7. Materiale de construcție și finisare și alte bunuri vândute la metru (linoleum, folie, covoare etc.).
  8. Produse si materiale in contact cu alimentele, realizate din materiale polimerice, inclusiv de unica folosinta (vesela si vesela si ustensile de bucatarie, materiale de ambalare, recipiente pentru depozitarea si transportul produselor alimentare (canistre, conserve, sticle, butoaie).
  9. Produse chimice de uz casnic, pesticide și agrochimice.
  10. Mobilier de uz casnic (seturi și seturi de mobilier).
  11. Automobile și mărfuri pentru motociclete, remorci și unități pentru acestea, mijloace mobile de mecanizare la scară mică a lucrărilor agricole, bărci de agrement și alte ambarcațiuni de uz casnic.
  12. Bunuri de uz casnic complexe din punct de vedere tehnic pentru care sunt stabilite perioade de garanție (mașini și dispozitive electrice de uz casnic, echipamente radio-electronice, echipamente de calcul și duplicat de uz casnic, echipamente foto și de filmare, aparate telefonice (staționare și mobile) și echipamente de facsimil, instrumente muzicale electrice, echipamente și dispozitive de gaz de uz casnic).
  13. Bunuri pentru prevenirea și tratarea anumitor boli la domiciliu (articole sanitare și de igienă din metal, cauciuc, textile și alte materiale, instrumente, dispozitive și echipamente medicale, produse de igienă bucală, lentile de ochelari, articole de îngrijire a copilului, medicamente).
  14. Jucării.


Doriți să schimbați sau să returnați un articol de o calitate necorespunzătoare:

Ați găsit o defecțiune

  • În primul rând, contactați departamentul de service clienți la +373 78524462 și veți fi informat unde să mergeți pentru a rezolva problema sau a aduce produsul defectat la punctul de eliberare a comenzilor cu un card de garanție completat, precum și o chitanță de vânzare, sau chitanța casieriei.
  • Termenul de examinare a cererii este de 14 zile. În această perioadă se ia o decizie privind repararea mărfurilor, schimb sau rambursare.

Verificarea calității bunurilor

Când depuneți o reclamație, vânzătorul are dreptul de a verifica calitatea mărfurilor. În acest sens, vă reamintim de necesitatea de a furniza marfa achiziționată odată cu cererea de retur/schimb. Pe baza rezultatelor unui astfel de control al calității, Vânzătorul vă va oferi un răspuns la reclamația dvs.
Dacă nu sunteți de acord cu rezultatele controlului de calitate efectuat, în conformitate cu alin. 3-6 din Decretul Guvernului Republicii Moldova Nr. 1465 din 12/08/2003 privind aprobarea Regulilor de schimb de produse nealimentare și a perioadelor de garanție, aveți dreptul să depuneți o cerere scrisă pentru o examinare independentă a mărfurilor.
Examinarea se efectuează pe cheltuiala vânzătorului. Aveți dreptul să fiți prezent în timpul examinării. În cazul în care examinarea stabilește prezența deficiențelor care nu au apărut din vina vânzătorului (producătorului), sunteți obligat să rambursați magazinului costurile examinării, precum și costurile asociate implementării acesteia pentru depozitare și transport de bunuri.
Luarea în considerare a reclamației se efectuează numai la prezentarea chitanței de numerar care confirmă faptul achiziționării bunurilor.

Informații pentru consumatori. Agenție Guvernamentală cu funcție de protecția consumatorilor: Agenția pentru Protecția Consumatorului Mun. Chișinău, str. Vasile Alexandri, 78; TEL: 022 741 464; Mail: consumator@apc.gov.md www.consumator.gov.

 

Mijloacele bănești pot fi returnate Cumpărătorului doar în modalitatea în care a fost efectuată achitarea Comenzii cu ajutorul acestor mijloace.

Restituirea în adresa Cumpărătorului a mijloacelor bănești se efectuează momentan, integral sau parțial, în cazul în care "MAESTRO NUT" SRL nu poate să realizeze complet sau parțial Comanda.

"MAESTRO NUT" SRL nu va returna mijloacele bănești pentru comandă și livrare în cazul în care  Comanda nu a fost livrată din vina Cumpărătorului, cum ar fi:  Cumpărătorul nu a deschis ușa, nu a răspuns la apelurile curierului, a indicat o  adresă neveridică sau inexistentă etc.  Cumpărătorul poartă responsabilitate deplină pentru corectitudinea informaţiei prezentate, astfel că mijloacele bănești nu se returnează în cazul în care Cumpărătorul nu a verificat corectitudinea Comenzii la momentul confirmării acesteia.

Procedura de returnare a mijloacelor bănești, se efectuează de către "MAESTRO NUT" SRL în termen de 1-5 zile lucrătoare din momentul recepţionării cererii de la Cumpărător. Cererea poate fi expediată la adresa electronică info@maestro.md și trebuie să conțină următoarele informații, după cum urmează: motivul restituirii mijloacelor bănești, numărul comenzii, actele ce dovedesc achitarea comenzii (bon fiscal), rechizitele bancare și datele Cumpărătorului. Restituirea mijloacelor bănești va fi efectuată doar după ce va fi constatat faptul încălcării obligaţiunilor de către "MAESTRO NUT" SRL. În cazul în care vizitatorii site-ului www.maestro.md/ro nu sunt de acord cu utilizarea cookie-urilor, aceștia au dreptul de a dezactiva afișarea reclamelor, precum și de a refuza utilizarea cookie-urilor.

Imaginile produselor sunt afişate pe site cu titlul de prezentare. Produsele efectiv comandate pot fi diferite sub aspectul unor caracteristici (ex. nuanţe de culoare etc.) de aspectul real al produsului, în funcţie de lotul în care au fost fabricate.

La solicitarea şi cu acordul consumatorului, "MAESTRO NUT" SRL poate recomanda cumpărătorului achiziţionarea altui produs de o calitate şi la un preţ echivalente cu cele solicitate în prima comanda. Comanda iniţială se consideră anulată la data confirmării comenzii produsului/ produselor ce înlocuiesc produsul iniţial.

Preţurile produselor sunt actualizate zilnic. Preţul produsului comandat este cel afişat la data plasării comenzii şi nu poate fi schimbat în momentul în care consumatorul a facut comanda online.

Promoţiile sunt valabile:

- pentru perioade limitate de timp specificate pe pagina de prezentare a produselor/ bunurilor din magazinul online;

- în limitele stocurilor disponibile.

"MAESTRO NUT" SRL nu este responsabil pentru prejudiciile create de informaţiile publicate în magazinul online din erori ce nu-i aparţin.

"MAESTRO NUT" SRL îşi rezervă dreptul de a completa şi/sau modifica orice informaţie din magazinul online fară a anunţa în prealabil utilizatorii site-ului.

"MAESTRO NUT" SRL îşi rezervă dreptul de a contacta vizitatorul site-ului pe email sau telefonic dacă în urma interacţiunii cu site-ul, acesta a completat datele sale de identificare şi contact şi solicită în mod expres orice tip de informaţie disponibilă sau vânzătorul are nevoie de informaţie suplimentară pentru realizarea drepturilor şi obligaţiilor sale.