Politica de returnare

 

Mijloacele bănești pot fi returnate Cumpărătorului doar în modalitatea în care a fost efectuată achitarea pentru Comandă a acestor mijloace.

 

Restituirea în adresa Cumpărătorului a mijloacelor bănești se efectuează momentan, integral sau parțial, în cazul în care "MAESTRO NUT" SRL nu poate să realizeze complet sau parțial Comanda.

 

"MAESTRO NUTs" SRL nu va returna mijloacele bănești pentru comandă și livrare în cazul în care  Comanda nu a fost livrată din vina Cumpărătorului, cum ar fi:  Cumpărătorul nu a deschis ușa, nu a răspuns la apelurile curierului, a indicat o  adresă neveridică sau inexistentă etc.  Cumpărătorul poartă responsabilitate deplină pentru corectitudinea informaţiei prezentate, astfel că mijloacele bănești nu se returnează în cazul în care Cumpărătorul nu a verificat corectitudinea Comenzii la momentul confirmării acesteia.

 

Procedura de returnare a mijloacelor bănești, se efectuează de către "MAESTRO NUT" SRL în termen de 1-5 zile lucrătoare din momentul recepţionării cererii de la Cumpărător. Cererea poate fi expediată la adresa electronică info@maestro-delice.com și trebuie să conțină următoarele informații, după cum urmează: motivul restituirii mijloacelor bănești, numărul comenzii, actele ce dovedesc achitarea comenzii (bon fiscal), rechizitele bancare și datele

 

Cumpărătorului. Restituirea mijloacelor bănești va fi efectuată doar după ce va fi constatat faptul încălcării obligaţiunilor de către "MAESTRO NUT" SRL.